Podmínky nákupu a registrace

Jak objednávat

Zboží lze objednat přes tyto webové stránky. Po zaregistrování vyberete zboží a množství, kliknutím na tlačítko "Koupit" vložíte zboží do nákupního košíku. Stejným způsobem je možné pokračovat a přidávat další zboží do košíku. Pro ukončení nákupu a objednání zboží, které jste vybrali, klikněte na položku "Nákupní košík" a proveďte kontrolu, případně opravu vybraného zboží a množství. Kdykoliv před potvrzením se můžete vrátit zpět do nabídky zboží (produktů) a přidat další zboží do košíku. Po provedení kontroly vybraného zboží, vyberete způsob dopravy a úhrady, poté kliknete na tlačítko "Potvrdit". Následně se Vám otevře možnost zapsání poznámky k Vaší objednávce, kde můžete našim pracovníkům sdělit upřesňující informace. Kliknutím na tlačítko "Objednat", bude Vaše objednávka zaslána k vyřízení, což bude potvrzeno textem "Vaše objednávka byla přijata". Na základě takto přijaté objednávky Vám bude do 2 pracovních dnů zboží doručeno.

 

Reklamace a záruka

V případě, že obdržíte zboží, které považujete za vadné, oznamte nám tuto skutečnost osobně nebo písemně (faxem, e-mailem, pošt. dopisem), s uvedením důvodu reklamace a dokladem o koupi výrobku. Pokud bude reklamace oprávněná, obratem zajistíme výměnu za nezávadné zboží. Záruka se nevztahuje na škody vzniklé při nevhodném a neodborném zacházení. Za škody vzniklé při dopravě odpovídá dopravce. Pokud není stanoveno jinak, platí na zakoupené zboží záruka 2 roky od zakoupení zboží. Záruka se nevztahuje na nesprávné zacházení či manipulaci se zbožím či neodborné zacházení se zbožím.
V případě reklamace doporučujeme kontaktovat zákaznické oddělení (viz. kontakty), popř. reklamaci neprodleně zaslat na adresu firmy. Doba vyřízení reklamace je nejpozději do 30 dní.

 

Ceník přepravních nákladů

Při objednávce do 2000,- Kč (bez DPH) je účtováno balné a dopravné ve výši 150 Kč. Při objednávce vyšší je balné a dopravné zdarma.

 

Platební podmínky

Při objednávce "na dobírku" zaplatíte zboží přepravci při dodání, přímo na Vámi určené adrese. Jinak dle dohody.
V případě že má zákazník podepsanou rámcovou smlouvu, volí způsob platby "převodem" - faktura mu bude zaslána automaticky.  

 

Doručení a odběr zboží

Zboží je dle dohody se zákazníkem zasíláno "na dobírku" smluvním přepravcem (IN TIME), a to do dvou pracovních dnů po obdržení objednávky. Je také rozváženo firemními dealery. Po dohodě je možný i odběr přímo na firmě z centrálního skladu.

 

BEZPEČNOST A OCHRANA INFORMACÍ

Provozovatel prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu internetového společnosti ŠEDOVÁ s.r.o. a nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě či jiným způsobem zneužity. Osobní informace jsou shromažďovány z obchodních, logistických a marketingových důvodů.

Při nakládání s osobními daty se internetový obchod  ŠEDOVÁ s.r.o. řídí zákonem č.101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.

Společnost ŠEDOVÁ  s.r.o. zpracovává osobní údaje , které zákazník poskytuje v souvislosti s nákupem nebo poptávkou zboží. Těmito údaji jsou zejména jméno, příjmení, poštovní a emailová adresa, tel. číslo, datum narození a informace o nákupech.

Osobní údaje zpracováváme především  za účelem vyřízení nákupu či poptávky zboží, poskytnutí servisu, vyřízení reklamace apod. Poskytnutí osobních údajů pro tyto účely je dobrovolné, avšak bez jejich poskytnutí nemůžeme  objednávku zboží realizovat.

Právním základem takového zpracování osobních údajů je oprávněný zájem.

Košík  

Žádné produkty

Doprava 0,00 Kč
Spolu 0,00 Kč

Ceny jsou bez DPH

Košík K pokladně

Zeptejte se nás

telefon+420 518 345 150
mobil +420 774 553 939
mail objednavky@sedova.cz


Proč si nás vybrat

  • dlouholetá tradice
  • síť obchodních zástupců s pokrytím po celé ČR i SR
  • profesionálně vyškolení obchodní zástupci
  • široký sortiment zboží a kompletní nabídka služeb
  • jako jediní používáme pečetě kvality a spokojenosti
  • více jak 4000 spokojených zákazníků
  • nakupujeme přímo u výrobců
  • věrnostní program pro zákazníky